A YOUTUBER'S "WORK DAY"

"work day"

✩ CHECK OUT (my company) CHAMBERLAIN COFFEE ✩

✭ website: www.chamberlaincoffee.com
✭ instagram: chamberlain...
✭ twitter: chamberlaincof
✭ tiktok: @chamberlaincoffee

✩ MY PODCAST ✩

✭ search "Anything Goes" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...

✩ MY SOCIAL MEDIA ✩

✭ instagram: emmachamber...
✭ tik tok (lol): emmachamberlain
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie

I LUV U,
-emma chamberlain

Stažení

zhlédnutí
3,373,663

Komentáře

  • Love u:)

    Nika ZarehNika ZarehPřed 18 hodinami
  • Ok bug who actually clicks on her videos just to give it a thumbs down, I don’t know understand the logic on that

    Jadyn ConnJadyn ConnPřed 4 dny
    • I’m convinced that they accidentally hit the thumbs down

      MMPřed 16 hodinami
  • Girrllll, I have the exact same reaction to literally most foods 😵!!! Plleaseee pleasseee look into leaky gut and function medicine gut healing diets

    Dani HoneyDani HoneyPřed 4 dny
  • emma can i get the recipe

    VAL M.LVAL M.LPřed 5 dny
  • People: can you cut the burps out of the video?! Emma: telling it how it is Me: also if she does then I will go back to being insecure about my stomach problems… or is that just me

    SerenityaraSerenityaraPřed 6 dny
    • Fr burping is normal….I think?

      MMPřed 16 hodinami
  • Emma: talking Cat: Hmmmm what’s for breakfast

    SerenityaraSerenityaraPřed 6 dny
  • You can have some peanut butter and then your coffee so your not on a empty stomach.

    SerenityaraSerenityaraPřed 6 dny
  • Me and Emma are básica the same person but like she’s cooler and stuff so seeing her happy makes me feel like I will be happy to❤️

    SerenityaraSerenityaraPřed 6 dny
  • How gorgeous and kind and incredibly beautiful she is

    avamonroavamonroPřed 7 dny
  • Love Emma but why does she only pay attention to the orange cat what about the other one?🥺💞

    avamonroavamonroPřed 7 dny
  • you're the best, really!!! lov u bestie 💓

    Vitória Gonçalves de LimaVitória Gonçalves de LimaPřed 7 dny
  • 12:28 Look at the girl behind emma😂😂😂😂

    GhdooZGhdooZPřed 11 dny
  • The coffee slurping sound always makes me want a coffee!

    Liltrix 0Liltrix 0Před 11 dny
  • 👍👍

    Cosmic HoneyCosmic HoneyPřed 11 dny
  • In some countries, burping is considered as a compliment for the cook! :D It's just a western culture thing that it's "impolite".

    LePikachuLePikachuPřed 13 dny
  • love u emma

    AninhaAninhaPřed 13 dny
    • **if you have any ideas you want me to talk about feel free to chat me immediately for more enlightenment ~~ 🇼 :🇭 :@🇹 :🇸 :🇦 :🇵 :🇵 •••🇲 🇪 • 💬•••+1️⃣2⃣1⃣3⃣6️⃣0️⃣8️⃣9️⃣5️⃣5️⃣4️⃣;;;

      PinnedbyEmma ChambalainPinnedbyEmma ChambalainPřed 13 dny
  • Not Emma talking about her stomach problems while I’m here clenched over in a fetal position because of my own stomach problems 😂😂 she makes me feel so normal lol.

    Nela TalaleleiNela TalaleleiPřed 13 dny
  • Gurl I have given likes from all of my different accounts. Now you better make a vlog making those egg bites now🥺🥺🥺 . Puhleeeeeez❤️

    shagufta jilanishagufta jilaniPřed 15 dny
  • the stomach problems lowkey could be the coffee as much as its gods gift to us humaaans

    Inside_Bambi’s Creative_MindInside_Bambi’s Creative_MindPřed 15 dny
  • TE AMO

    Lucía SabbatiniLucía SabbatiniPřed 16 dny
  • She is the only real and true youtuber

    loreeeeloreeeePřed 16 dny
  • no one: emma when a random man passes by her car: “hi sir!! ….love you. HAHAHAH BYEE IM DEAD 💀

    julianna wilburjulianna wilburPřed 16 dny
  • never cut the burps out of your videos.

    Jahsia McCrayJahsia McCrayPřed 17 dny
  • When she says 60 is cold ...... In Pennsylvania that's hot lol

    Mariah DanielleMariah DaniellePřed 18 dny
  • "ARE U HAVING FUN YET???!!!! Hi SiR! 💕u!!!!"

    reggie the wormreggie the wormPřed 20 dny
  • "I just start burping and farting and crying" literal mood

    Kelly ShontzKelly ShontzPřed 20 dny
  • lol re watching your video and i struggle with the same thing you do but I also have gastritis. pepcid (over the counter) helps with acid production and prevents gas (both types) when ingesting any foods. its helped me a lot

    Daniela MuzquizDaniela MuzquizPřed 20 dny
  • uk when she ends her video, you're sad cause shes going but I literally loveeee all her outro's and shes so sweet I love her

    Nyara GhunchalaNyara GhunchalaPřed 22 dny
  • in every vlog i’ve seen declan is for sure the favorite child no questions asked

    Karly GeorgiopoulosKarly GeorgiopoulosPřed 22 dny
  • Emma: in LA, Erewhon is the place to go Me: if you have mone- Emma: it's extremely overpriced, Me: there it is.

    ThehannahlpThehannahlpPřed 24 dny
    • **if you have any ideas you want me to talk about feel free to chat me immediately for more enlightenment ~~ 🇼 :🇭 :@🇹 :🇸 :🇦 :🇵 :🇵 •••🇲 🇪 • 💬•••+1️⃣2⃣1⃣3⃣6️⃣0️⃣8️⃣9️⃣5️⃣5️⃣4️⃣;;;

      PinnedbyEmma ChambalainPinnedbyEmma ChambalainPřed 13 dny
  • I genuinely have no idea what side her nose ring is on

    Abigale BrockAbigale BrockPřed 24 dny
  • why would people disklike this lol

    natasha ana locontenatasha ana locontePřed 24 dny
  • Okay, I liked the video, where the hell is this damn recipe

    FALLENFALLENPřed 24 dny
  • a self aware youtuber/influencer we love it

    alyssaalyssaPřed 27 dny
  • Emma is so beautiful

    Jayda CassanovaJayda CassanovaPřed 27 dny
  • Gahdaham Emma! Rude! I just said ur makeup was beautiful and she said "I really don't care". I'm like so totally oFfEnDeD! 🙃😏

    Tianna ElizaldeTianna ElizaldePřed 27 dny
  • Awww I love that she called them reusable spoons. Also am I the only one? when I hear that sip noise, when she takes a drink, my mouth waters. Does that happen to anybody else or... am I weird?🤔 I'm gonna safely bet on weird...🥴

    Tianna ElizaldeTianna ElizaldePřed 27 dny
  • JSYK.... If you cut your burps and farts out of your videos I'm unsubscribing 🤷🏽‍♀️ periodt! Oddly and strangely enough that's the reason why I subscribe to you.... technically... Ur the realest real on yt! Ur so urself, it makes me wanna be like urself too! Brave and unabashed and real. Stay true to u baby!

    Tianna ElizaldeTianna ElizaldePřed 27 dny
  • Omg how did I JUST now start watching your videos? I need to put you on low-FODMAP girrrllllllllllllll fellow IBS-er #IYKYK

    Melissa AlatorreMelissa AlatorrePřed 27 dny
    • **if you have any ideas you want me to talk about feel free to chat me immediately for more enlightenment ~~ 🇼 :🇭 :@🇹 :🇸 :🇦 :🇵 :🇵 •••🇲 🇪 • 💬•••+1️⃣2⃣1⃣3⃣6️⃣0️⃣8️⃣9️⃣5️⃣5️⃣4️⃣;;;

      PinnedbyEmma ChambalainPinnedbyEmma ChambalainPřed 13 dny
  • why do i love her so much aaahhhhhhhhhhhhhhhh

    Hayla MusalletHayla MusalletPřed 27 dny
  • The tawdry ease allegedly skip because milkshake surely need failing a scattered dredger. periodic, deeply addition

    Dionne AubinDionne AubinPřed 28 dny
  • you look so good emma🤩🥰

    Holly VandenbusscheHolly VandenbusschePřed 28 dny
  • Is it just me or does Emma end every vlog “I actually did something today, I feel like I never do anything”

    Anna BananaAnna BananaPřed 28 dny
  • waiting on the egg muffin recipe stilllll

    Nasira KathradaNasira KathradaPřed 28 dny
  • I love the centre console haul!!!

    Ella JewelElla JewelPřed 29 dny
  • Jesus Loves You Alll Soo Muchh ❤️

    wrldofdeeewrldofdeeePřed 29 dny
  • I swear i love how emma talks ab the same shit in every vlog and i am still interested, like i still love it

    Yke van HerpenYke van HerpenPřed 29 dny
  • I love this sit down with me chi chat vid :)

    Stephanie 415Stephanie 415Před měsícem
  • You are not alone,there is all of your fans and i,love you , watch all of your videos !

    Antonio JohnAntonio JohnPřed měsícem
  • What lipstick did she use ?

    Zuza SikoraZuza SikoraPřed měsícem
  • the lip fillers

    seerpouseerpouPřed měsícem
  • 5:16 just Declan there like😶

    Mary McCarronMary McCarronPřed měsícem
  • i seriously love u Emma

    Zuzia RyżZuzia RyżPřed měsícem
  • I’m so glad I’m not alone with the stomach problems😭😂

    Wendy OrnelasWendy OrnelasPřed měsícem
  • i have never met someone with IBS i fawking love you

    raymonda khouryraymonda khouryPřed měsícem
  • 🍵✨ m a t c h a ✨🍵

    joojooPřed měsícem
  • 8:32 this is the most precious clip ever im not even joking

    Ana Beatriz LanaroAna Beatriz LanaroPřed měsícem
  • mhm mhm but is no one gonna talk about the queens gambit matcha🧏‍♀️

    kirsten amorekirsten amorePřed měsícem
  • catchin up on ur vlogs, comfort day😌😌

    usercinusercinPřed měsícem
  • “You fart to bitch”

    Strawberry FieldsStrawberry FieldsPřed měsícem
  • You gotta learn how to do the PHub intro

    Chrissy.-.Chrissy.-.Před měsícem
  • my life is questioning what the fucking hell am i watching

    phisacal memesphisacal memesPřed měsícem
  • I LOVE YOU!

    Ashanti BriAshanti BriPřed měsícem
  • Emmmmaaaa where is your robe from?

    yogiessex londondubaiyogiessex londondubaiPřed měsícem
  • anyone know where she gets her glasses??? I'm OBSESSED

    Kelsey MeganKelsey MeganPřed měsícem
  • 13:34 I thought I was watching a movie. This scene tho and the audio? Straight Outta horror movie

    Lou TomLou TomPřed měsícem
  • 11:07 "Hi sir! Love you" wtf Emma 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Lou TomLou TomPřed měsícem
  • It's good that she's really honest and natural on camera but calling this work is too much of showing her privilege

    Raad KarimRaad KarimPřed měsícem
    • She has the privilege because she worked her ass of to get here

      Bailee DavisBailee DavisPřed měsícem
  • Please do a video of you eating dark chocolate hummus it’s life changing

    Holly DeermyerHolly DeermyerPřed měsícem
  • It's funny how honest you are! man, there's no filter! :D :D :D

    Sigita MSigita MPřed měsícem
  • whats the LIP comBO?!

    pennylane90pennylane90Před měsícem
  • Hummus is bad for IBS too😔

    Emma WilmerEmma WilmerPřed měsícem
  • Every time I watch Emma I suddenly want to get my life together basically she inspires me so yeah :’)

    Iconic MemesIconic MemesPřed měsícem
  • Omg I have Ibs tooooooo

    tiatiaPřed měsícem
  • Girl go see a gastroenterologist I had to because of these same issues and a lot hasn’t been done and my health has gotten worse.. please go see a dr about it

    EmilieEmiliePřed měsícem
  • I received this notification like a month ago and I almost frigging cried bc the way I needed it is S-U-R-R-E-A-L

    Alice MesquitaAlice MesquitaPřed měsícem
  • Люди, есть ли каналы с переводом ее видео? Кроме "Эмма Чемберлен на русском", ибо тот автор канала похоже забросил дело с переводами, а так хочется посмотреть ее видео

    эстельэстельPřed měsícem
  • Боже, почему больше нет переводов ее видео

    эстельэстельPřed měsícem
  • emma fixed her makeup so fire just to ruin it with the 12 yr old athletic nerdy kid boy top

    deadbloomdeadbloomPřed měsícem
  • I mean smart logic about having food at home when GREEN BEANS AND ALMONDS cost $17 at Erewhon

    Emily PEmily PPřed měsícem
  • Emma what do you use to Edit?

    KeysKeysPřed měsícem
  • I get so happy when I get a forehead kiss I love you Emma❤️

    SpacegxldSpacegxldPřed měsícem
  • Like it you are watching this on the 19/6:2021

    Tayla HenshallTayla HenshallPřed měsícem
  • Idk about yall but i love the forehead kisses

    Danika le RouxDanika le RouxPřed měsícem
  • uhh... calling your viewers your besties is kinda sad ngl

    Yarid KarimYarid KarimPřed měsícem
  • You sound like you have a parasite. I had legit all of the symptoms. Get a GI map test it saved my life. It has you send a stool sample and it tests everything going on in ur stomach. My regular doctor stool test came back negative but when I did this it showed I had an intestinal parasite. I was in so much pain water literally triggered me for over 8 months

    K KramerK KramerPřed měsícem
  • Emma te amo 😻😻

    Miguel GomezMiguel GomezPřed měsícem
  • Your cat going through your spice cabinet lol

    Adrianna Marie productionsAdrianna Marie productionsPřed měsícem
  • You should read Of Mice and Men by John Steinbeck literally the best

    Sahar HannawiSahar HannawiPřed měsícem
  • The intro is funny to me idk why 😂😂

    Syria TuigamalaSyria TuigamalaPřed měsícem
  • Emma is always gorgeous but the extensions and makeup, holy sht she looked breath taking

    강Před měsícem
    • 3:30 1625936878

      Addilyn ThaliaAddilyn ThaliaPřed 25 dny
  • "it's 60 degrees, that's kinda cold" EMMA

    Warda ZaidiWarda ZaidiPřed měsícem
  • DUDE THANK U FOR NORMALIZING THE IBS BURPS

    Samantha StrineSamantha StrinePřed měsícem
  • With my stomach problems it often came down to carbs, lactose, and spicy food, hopefully that helps!

    Kira PKira PPřed měsícem
  • i love how in every video we end up talking about ur farts

    llunatiicllunatiicPřed měsícem
  • so pretty emma

    nae mewhnae mewhPřed měsícem
  • omg she burps like rick sanchez of rick and morty 😱

    Caroline FragosoCaroline FragosoPřed měsícem
  • I need to chill

    talk to my handtalk to my handPřed měsícem
  • Emma, your stomach hurts because you mainly eat greens and overload on caffeine. You need to eat meat, breads, and carbs to harden your digestive system.

    Ashley LucaroAshley LucaroPřed měsícem
    • she’s vegetarian

      Adeline DelessioAdeline DelessioPřed měsícem
  • 1:22 Omg I love that hotel chain 🥰

    Mr PeperoMr PeperoPřed měsícem